Såååå Trött

Vid 02 vaknade Christopher och hade ont i öronen så jag gav honom alvedon och nässpray la 2 kuddar så han skulle få mer en sittande ställning.. Han vred å vände va ledsen och hade det jobbigt en bra stund.. Till slut lyckas han somna om.. Vid 05 så kräks Alex så Putte får duscha av honom medans jag tar reda på sängen... Så behöver jag säga att jag är som en zombie idag :-( 

Christopher sover fortfarande så hoppas han får sova tills han vaknar, lillebror brukar gärna vilja väcka honom men just nu sitter jag å Alex å tittar på tv. 

Markus fick gå till fritids med Putte idag eftersom jag har 2 krassliga grabbar här hemma...


Igår fick jag ihop 9 km vilket kändes sååå bra... För nu blir de ju svårt å gå så här på morgonen. Så de får bli när Putte kommit hem om det inte regnar så klart.. Va ute i regnet igår å va frusen typ hela dagen sen :/ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0