Rygg/ben/rumpa

Igår hade Markus tid hos skolsyster 1 timme efter Alexanders tid på BVC å eftersom jag inte alls visste hur lång tid de skulle ta med Alex så fick Putte gå till skolsyster med Markus och efter de så åkte han inte tillbaks å jobba så då passade jag på att dra å träna och det va tomt me folk på gymet kändes de som...

Det va riktigt skönt att vara igång kroppen kändes stark i rygg och ben trots min långa sjukfrånvaro så det va överraskande och kul...

Tränade med syster Lina så vi tog lite kort då jag tycker det är kul att ha :-)















Idag ska jag fira min syster Malin som har fyllt år och vi startar med ett pass på gymet, hon ska få känna att hon lever :-) sen ska vi avnjuta en mysig lunch och hon får välja matställe 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0