Rygg

Imorse så blev de träning men inte som den va tänkt från början haha. Det blev på Kungsgatan i stället och en aning tidigare men va skönt å eftersom jag va vaken redan så hakade jag på syrran när hon åkte hem från jobbet.. 

Det va ryggens tur men kände mig trött å svag i kroppen även idag :-( så lite besviken så imorrn är de dags för lite aktiv vila dvs en Pw med Jason... Så inget gym för mig imorrn känns lite små jobbigt men måste lyssna på kroppen.. Å nu har jag haft 2 trötta dagar på gymet... 











Efter gymet blev det hem å ta tag i tvätten då Christopher kissade i vår säng i natt :-( så har en hel säng å tvätta plus att högen i tvättkorgen har växt :-(

Har även satt igång maten.. Får ju en lunch gäst, min pappa.. Så portersteken står på spisen.. Pappa har inte ätit de så va ju tvungen att bjuda honom på de :-) såå gott å tror jag behöver fylla på kroppen för detta va min frukost innan gymet hemma hos lina


Sen blev de en chokladmuffins till mellanmål efter gymet 🙈🙈 så de kommer sitta fint med porterstek ...

Finns 2 videos på instagram från dagens rygg pass.  THERESE_G83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0