Ny vecka

God morgon klockan ringde 6:30 å jag trodde jag skulle dö så jäkla trött :-( fick gå och väcka Markus 6:45 och han va Åxå jätte trött.. Men fick upp honom till slut för lite och då menar jag lite frukost. 
Han åt bara ägget på mackan å lämnade kvar mackan :-( 

Kläderna har han fått på sig så nu tittar han på tv och inväntar sin farfar...
Jag har startat dagens första maskin å lär nog få tvätta hela dagen då även barnens sängar ska tvättas nu när våran är gjord.. Men har ju vårat överkast som är igång nu sen en med våra sängkläder å köra innan.. Sen måste jag nog köra en med vanliga kläder Åxå då den högen växer för snabbt :-(

Ja nu vet ni vad jag hör idag i alla fall haha tvättar 😂 
Men är ju vilodag från gymmet så passar väl alldeles utmärkt :-)
Får bara se hur långt torkvindorna räcker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0