Måndagen

Dagiset va stängt igår (måndag) så Alex å Christopher va hemma... Christopher satt min stress på prov under morgonen vill jag lova fick ta några djupa andetag :-) 

Tvättade 2 maskiner. Städade deras rum sen va jag typ helt slut :-( de va typ de min "ork" räckte till.. Efter lunchen så gick vi ut då jag kände att jag behövde en promenad och frisk luft..
Så Alex i vagnen, Christopher på cykeln å Jason i kopplet fick vi ihop 5,2 km och det kändes såå skönt.. 

Sen vid 13 körde jag svärmor till kyrkogården så hon kunde plantera lite... 

Jag deckade 19:30 va helt slut så ska nog ta de lugnt idag för idag är jag sååå trött känner mig lite smått full lr hur jag ska förklara :/











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0