Måndag

Då va de dags för en ny vecka och startar den veckan med en massa inre stress... Idag ska jag till BVC med Alex för att prata om hans tal som är väldigt otydligt. Det är nästan omöjligt att förstå honom ibland.. Så vi får se vad dom säger men det har snurrat i mitt huvud nån vecka nu :-(

Markus har besök hos skolsyster i nästan samma veva som jag är i väg med Alex så kommer få påminna Putte om att inte glömma bort den tiden för det får han ta.. Jag vill inte stressa med Alex på BVC 

Så Christopher ska hem till sin farmor å farfar idag.. Dom är underbara som ställer upp så kan jag fokusera helt på Alexander under BVC besöket så det känns skönt. 

Sen när jag kommer hem har jag en lista på saker som ska göras... Denna helg och denna dag känns som ett enda stort stress moment :-( Jag som måste försöka lära mig att stressa ner.. Det går ju helt ärligt inte så jätte bra :-( 

Nån som har nå tips och idéer på hur en stressig person kan sluta stressa över allt??

Min syster försökte stressa mig för nån dag sig men eftersom jag redan är stress apan själv så lyckades hon inte så bra utan det slutade i alla fall med att de va jag som stressade henne 😂


Mina underbara söner som jag älskar mer än allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0