Dessa hämtningar 😡

Dessa hämtningar suger verkligen musten ur mig.. Får sitta å ta några djupa andetag i bilen när jag väl fått in alla..

Markus går jätte bra å hämta å tack å lov för de... 
Alexander går till 90% av gångerna bra å hämta..

Det är Christopher som inte alls går :-( han bråkar, stretar emot, skriker å protesterar.. Väl i bilen är han så slut så han ofta somnar väldigt fort vilket gör nästa bråk moment å det är å få ut honom ur bilen.. Skriker som tusan sparkar å slår.. Får räkna till 10 å ta några djupa andetag innan man ber honom komma ut igen 😛 å medans man gör dessa har man 2 som springer å röjer loss på parkeringen.. Christopher är expert på å sätta min stress å mitt tålamod på prov då han gör de varje gång han ska hem från dagis haha

Idag bråkade han mer än vanligt så han åkte in på sitt rum när vi kom hem.. Å där inne är han... Han får komma ut snart men jag ska förklara varför han åkte in där så han förstår.. 

Och jag va tvungen att varva ner så vek undan lite tvätt haha min hemma terapi annars föredrar jag min terapi på gymet men är ju vilodag i dag så blev en 88:a å vika tvätt terapi idag haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0