Att kunna röra sig 😂😂😂

Har träningsvärk i större delen av kroppen så vissa rörelser är extremt plågsamma haha och tanken är att jag ska till gymet ikväll 🙈 får se hur det kommer gå haha får fundera lite vilken del av kroppen som gör minst ont. 

Mina busfrön har redan satt mig på prov denna morgon men nu är deras kläder valda och sitter på deras kroppar haha nu petar dom i sin frukost :-( samma visa varje morgon så idag får dom äta den framför tv-n så hoppas dom får i sig sina smörgåsar.. Sen har vi morgonens bökigaste moment kvar å det är när ytterkläderna ska på och är dom riktigt omständiga så är även tandborstningen en ren utmaning :-( så jag sitter här å typ mediterar innan det är dags att börja ta tag i det sista 🙈

Känner nån av er igen er i stressiga mornar med barnen?? Bråk å tjafs? 
Om så får ni gärna slänga iväg kommentarer på vad som funkar för er 😛




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0