Armar/mage

Igår kväll så ringde men vän Sandra å fråga om vi orkade med ett pass på gymet å jag svarade självklart 😂 vi hade pratat om de tidigare under dagen...
Så jag bytte om å hon kom å hämtade mig vi drog för att köra armar men vi la in mage också..
Och shit vilket pass det blev, jag maxade vikterna i armövningarna shit va stolt å glad jag blev då jag är så jävla svag i armarna Sandra har alltid fått köra tyngre än mig men igår hade vi samma vikt i kabelmaskinen 💪 men en av övningarna orkade jag bara 5 med vikten 32 kg medans stålkvinnan Sandra klarade 10.. Hon är stark jävligt stark.. Men hon peppade mig jäkligt bra igår så jag fick fram lite jävlarenamma 💪

Kändes sjukt bra när vi hade kört klart... Älskar såna pass där kroppen har mycket att ge💪💪











Och nu sitter jag och laddar med lite frukost inför dagens pass 💪💪 idag blir det rygg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0