1,1 mil

Idag vaknade jag typ 03 och behövde gå på toaletten och hade så klart jätte svårt å somna om låg mest å vred å vände och barnen vaknade innan 06 och jag frågade om dom ville till dagis/fritids direkt lr om dom ville åka senare men dom ville dit direkt så jag lämnade dom å va hemma igen vid 07 la mig i soffan å vilade framför en film...

Sen tog jag å Sandra en Pw med hundarna och de gick lite söligt då hundarna mest ville nosa överallt :-)




Sen gick vi hit å slappade i soffan framför Wallander och åt lunch ihop.


Sen nu på kvällen gick vi en Pw till :-) känns såå otroligt skönt...




Imorrn ska vi gå igen... Både hon å jag vill ner i vikt så känns kul att vi kan göra detta ihop :-) 

Tur att jag badar i träningskläder så jag kan variera varje promenad :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0