Ny vecka

Då va det redan måndag igen önskar jag kunde säga ny vecka nya tag men me denna förkylning å onda hals så lär det nog inte bli nån träning denna vecka heller :( men får fortsätta kämpa med å hålla mig borta från godis, fika å läsk.. för det har funkat så här långt är inne på dag 10 idag tror jag det blir...

Har precis duschat å ätit min frukost nu väntar jag bara på att mitt hår ska torka så jag kan gå ut med Jason sen är det dags å gå mot jobbet... får se hur många timmar det blir idag. är bokad till 12 men beror lite på hur allt går å så...

får ta med mig nåt flytande till lunch då arbetsdagen idag ser lite annorlunda ut...

sen blir det hem å plocka å fixa lite.. typ tvätta å dammsuga kanske tvätta golven åxå får se hur mycket man orkar å har lust till då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0