Mitt stora 💖a

Markus Àr min första lilla bebis som redan Àr 6,5 Är gammal, vart tar tiden vÀgen??
han gÄr pÄ 6-Ärs Ä nÀsta Är börjar han 1:an..

Idag hade han vart lite okoncentrerad i klassrummet enligt hans "fröken" han hade tydligen pratat endel med sina kompisar istÀllet för att lyssna pÄ henne lr vad hon sa.. Ja men han Àr 6,5 Är Ä det Àr vÀl inget militÀr lÀger tÀnkte jag men men sa inte sÄ mycket mer om de.. sen börja hon gnÀlla att han lÀgger pÄ mat som han inte Àter upp..
Ä för ett tag sen va dom pÄ mig om att han inte tog nÄgra grönsaker och att dom vill att han gör det Ä dÄ sa jag men han Àter inga grönsaker.. men dom tyckte han kunde ta ÀndÄ sÄ jag kÀnnermig aningen förvirrad hÀr... ska han ta grönsaker fast han inte Àter det lr ska han strunta i det...
Ä att sÀga Ät ett barn Ä Àta upp maten trots att han inte tycker om kÀnns inte ok :(

Jag tÀnker inte ta detta nÄ vidare mycket med markus.. utan bara sÀga att han ska lyssna i klassrumet..

men kÀnns lite mer som militÀrskola Àn 6 Ärs i alla fall just idag...

nu gÄr ju en hel del tankar om hur Markus har detdÀr borta... Àr dom jÀtte hÄrda med allt lr var det bara just idag detta uppmÀrksammades Ä blev för mycket för hans "fröken"

Markus Àr min lilla Àlskling Ä han ska mÄ bra sÄ enkelt Àr det... Det Àr liksom A och O för mig som mamma...


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0