Konsikvenser

I tisdags fick jag höra att Markus slagit en av sina kompisar i ryggen....
Jag blev sååå ledsen då jag har tjatat å vart extra hård med det här att man INTE slåss.. att man ALDRIG får slåss.. men nu hände det ändå så nu får vi jobba vidare med det..

Jag har setat å pratat med Markus å förklarat han förstår att det han gjorde var fel. så igår gav han killen en kram å sa förlåt igen..

Han förstår även att han inte får göra vissa saker pga det som hänt, att det blivit konsikvenser..
Ingen ipad på hela veckan, inget lördagsgodia å totalt tv förbud fram till fredag..
han protesterar inte ens över förbuden.. igår fråga han om han fick titta på tv då sa jag bara nej markus de blir ingen tv pga det som hände på skolan..

Jag älskar mina barn över allt och kommer alltid vara stolt över dom.
och jag är stolt över markus för att han inte bråkar emot förbuden vi satt in denna vecka och att han kramade killen och sa förlåt.


Markus super härliga skolkort i just love them






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0