Känslan att må bra å vara glad

Att jag har vart off i mitt bloggande är nog ingen nyhet för er som följer mig...

Men har haft en depp period där allt känts grått å tråkigt, svårt å förklara känslan för er men vissa förstår säkert...

Men nu dom senaste dagarna har jag börjat känna mig gladare å mer possitiv å den känslan älskar jag ;)

Jag hatar att må dåligt, vara nere å inte lust till nåt... det är liksom inte jag... å nu känner jag att den rätta Therese är på väg tillbaks å hon kommer tillbaks i helt rätt tid vill jag lova ;)

Jag är glad i livet å åt livet å det är helt jäkla underbart ska jobba 12-20:30 idag å till å me det känns bra japp ni läste rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0