hej å hå

sitter nu hos min syster heidi som skäller på mig för att jag är sååå dålig på att blogga 😂😂😂

så mina kära läsare  Jag lever  haha


Markus godtog å accepterade sina konsikvenser jätte bra sååå stolt över honom..

Mina barn röjer runt å har det bra :)
Jag å putte jobbar å sliter haha

Jag har även försökt ta tag i min kost för typ 311 gången haha inte ätit nåt godis sen i fredags så hej å hå vi får se hur detta kommer att gå..
Måste försöka få ork till träningen åxå men så jäkla mycket runt omkring åxå...

Har börjat slå in lite av christophers presenter åxå och har insett att det blivit lite för mycket i år åxå haha lr ganska mycket för mycket 😂😂

Börjar känna mig mer glad nu så hoppas min depp period är påväg bort.. för fan inte kul å inte ha ork lr lust till nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0