händer detta? :-)

Idag är det torsdag å dag 4 på min intensiv utbildning.. Jag har redan kört 13 lektioner och klarat 4 av proven på elevcentralen...

Känns helt overkligt händer detta? 
det går sååå sjukt fort, känns inte riktigt som man hinner med.. har jag förstått att jag håller på med körkortet än liksom haha nä men lite den känslan har jag :)

idag har jag fått köra lite mer självständigt och det har väl gått hyffsat enligt mig själv.. självkänslan är ju inte den bästa men han säger ju att jag är jätte duktig så får försöka lita på det.. 

Jag har helt klart världens bästa körlärare... vi skojar å skrattar en massa å det är skit kul å köra med honom...
han är lätt å lugn... å idag skojade han lite extra med mig...

han hade haft en elev innan å medans han sprang in en sväng så satt jag mig i bilen å han startade larmet innifrån å jag vart sjukt nojig å tänkte va fan händer vad gjorde jag nu... sen ser jag honom i spegeln å då fatta jag direkt å fan va han skrattade...
å så sa han de där har jag aldrig testat tidigare med en elev i bilen men visste att du är tålig å skulle klara de.. å jag sa vänta du bara... haha

men han tyckte vi va kvitt nu efter lampan jag fick  å börja lysa efter ena kärring stoppet haha

jag har som sagt jäkligt kul samtidigt som det är galet stressigt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0