Att må bra å göra sina val

Jag har haft 2 dagar med godis å läsk både i torsdags å igår... och jag ångrar båda dagarna big time... men bara mig själv å skylla å helt ärligt vet jag inte va fan jag höll på med när jag tröck i mig skiten för speciellt gott va de fan inte heller :( 

Så idag har jag bestämt mig för att börja om igen kanske inte smartaste valet av dag då vi ska på 5 års kalas idag men men bara bita ihop å stå emot om jag nånsin ska må riktigt bra å trivas med mig själv så är det ett måste..

Jag vet att ibland kommer suget bli riktigt tufft å om jag tar nåt litet då så måste jag komma till insikt att det inte är ett misslyckande men svårt när man inte är nöjd med sin degiga kropp... men samtidigt är jag jätte stolt över hur långt jag har kommit då jag har gått ner mellan 20-25 kg. men det jag ser i spegeln idag är jag inte nöjd med svårt å förklara men tror många förstår vad jag menar :)

blir man nånsin helt nöjd?? jag tror inte det men alla gör sina val och tycker omgivningen ska respektera de.

Jag har fått höra mycket att det räcker nu det börjar bli sjukligt å de gör mig så arg för jag är allt annat än smal men folk ser mig väl fortfarande som mullig å lite större vet inte om dom tycker jag ska gå upp 20 kg lr vad det är frågan om...

när jag vägte 20-25 kg plus så sa ingen att ska du verkligen äta de där men nu när man har gått ner å tänker på vad man äter då får man höra det ena efter det andra
snacka om att folk har skruvade tankar.. va bara tyst å låt mig leva å äta som jag vill.. huvudsaken är väl att jag mår bra eller????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0