Älskar fynd 💞💞💞

Att jag älskar å shoppa är ju ingen nyhet för er som känner mig å för er som följt min blogg..

Å sen när man gör sina fynd så blir det liksom lite extra kul... vissa av mina kompisar tycker jag är knäpp haha men det bjuder jag på :)

detta fyndades för 330 kr :)


Och adidas vindjackan är så pass stor att den får vänta på Markus tills han fyller lr till nästa jul haha japp är det nåt jag gillar då köper jag de även om väntan på att de kan användas är lång ;)
å adidas är ju ett av märkena som ligger denna familj varmt om hjärtat :)

Nu blir det lite musik å en nocco innan det är dags :) 
berättar mer under dagen... börjar bli lite nervös att det faktiskt händer å det börjar hända idag.. lite skrämmande hur fort det faktiskt har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0