Vill bara kräkas

Idag är måndagen jag inte längtat efter här... 
kunde inte sova inatt, hade jätte svårt å koppla av.. låg å vred å vände å tänkte å tänkte ännu mer.. klumpen i magen bara växer känns de som... fy fan...

Sen all press man känner från alla håll fy fan vill bara kräkas å gråta... tänk om jag inte klarar det liksom fy fan då bryter jag nog ihop... försöker tänka possitivt men det är inte lätt när man får höra detta fixar du utan problem... hallå har ni sett mina teori böcker? 2 tjocka å 4 tunna typ hallå skärp er.. detta är allt annat än lätt å sen när man är så jävla nervös...

Ja som ni kanske fattat har jag skrivning idag.. fyfan va jobbigt å skriva de...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0