vill bara kräkas

den känslan har jag, är så in i helvete nervös å jag kör liksom inte ens upp idag... fattar inte hur detta ska gå? kommer det ens vara möjligt??

Shit alltså fattar inte riktigt hur jäkla fort de faktiskt har gått.. denna intensivkurs har helt klart vart en av dom tuffaste sakerna jag har gjort men sååå jävla kul på samma gång... har skrattat så tårarna har sprutat.. haft min syrra vid min sida som har stöttat å peppat, världens bästa körlärare som jag har haft så jäkla kul ihop med han är typ lika skadad som jag så ni kanske förstår att vi har drivit me varann å skrattat en hel del... å det är precis de jag behövde å ville ha... Men om planen går som planerat är denna tid över väldigt snart... å det är väldigt blandade känslor... kommer sakna min knäppa å knasiga körlärare som sitter å drar sina skämt å driver med mig... å så känns de sjukt läskigt att man snart kommer sitta där själv utan nån bredvid som kan ta över pedalerna om de skulle behövas... fy läskig å skrämmande tanke... ska även jag få vuxen poäng??

skulle kunna skriva en hel uppsats om dessa tankar jag har å känner just nu men tror de kan bli en ganska tråkig läsning för er haha så bespar er de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0