hjärnsläpp

känns som man pluggar sönder huvudet de bara snurrar där uppe.. känns inte som mycket fastnar :( läser å läser men blir liksom inte klokare :( 
Fattar fortfarande inget om dom alla olika utsläppen, bromssträcka å allt annat jäkla skit man tydligen ska kunna... är så stressad har en hemsk klump i magen.. sover dåligt mår typ illa pga nervositeten kan liksom inte va hälsosamt å må så här haha... å så här ska man må hela helgen å några dagar nästa vecka... hemskt...

detta är helt klart en av de tuffaste sakerna jag gjort.. jag vet att det heter intensiv kurs men jag lovar hade aldrig trott att det skulle vara sååå här jävla intensivt som det faktiskt har vart och fortfarande är.. man kan omöjligt förstå förrns man är inne i de.. min första vecka körde jag 13 lektioner å då körde jag mån-tor. 
Har kommit sååå långt är sååå stolt över mig själv och vill tacka min underbara syster Heidi som peppar å stöttar mig...
Hoppas jag kommer i mål som planerat åxå de skulle va sjukt mäktigt.. men där är jag tyvärr tveksam men som sagt återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0