fy nu är det tungt

skrev ju sist att de kändes övermäktigt, de gör de fortfarande vill jag lova :( man läser man gör prov å de man behöver läsa om står inte i böckerna :( det kommer sjukt svåra frågor som man inte ens har läst om pga att de inte ens finns med i böckerna... förstår ni känslan jag känner... det är tur jag är envis ;-) min syrra tycker jag är knäpp för kan sitta å göra 4-5 prov "tester" på rad.. igår fick jag i alla fall godkänt 1 gång så måste få de 1 gång till innan nästa test öppnar sig.. så sitter å sliter nu på morgon kvisten innan min körning som jag har kl 9...
fick ig första försöket nu, inte direkt förvånad om jag säger så men ska göra ett till snart...

blir galen på de här....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0