Fy fan vad jag är bra!!!!!

Igår va en dag med otroligt mycket känslor... Jag va nervös så kroppen skakade, mådde illa, kände mig full, jag till å med grät pga nervositeten...

Jag hade en uppvärmning kl 10 inför uppkörningen å nervositeten la sig lite vi skojade å skrattade i bilen.. syrran heidi åkte med i baksätet som stöd å pepp.
sen rullade vi in på vägverket å parkerade bilen å väntade på han som skulle bedömma min körning jag blev nervös å stel för han som kom såg så stel å hård ut men va bara å gilla läget å göra sitt bästa...

Vi kör en runda å sen tillbaks till vägvärket för å höra domen... och de va tunga andetag iväntan på hans svar.. jag själv tyckte körningen kändes väldigt bra men man kan ju liksom inte alls veta om han tyckte samma...
Men han sa att min körning va helt klart godkänd å jag blev så lättat å sa jag måste ge dig en kram... lyckan är liksom obeskrivlig..

Försökte skoja me syrran att jag inte klara de när hon kom gåendes mot bilen men vet inte om hon gick på de å jag kunde inte hålla mig så skrek jag klara de hon vart skit glad vi kramades å delade den enorma lyckan...

sen såg ja min körlärare en bit bort så tog wiskey flaskan å tack kortet jag hade köpt åt honom å sprang till honom å gav honom största kramen å sa jag klara det sen fick han sina saker å han vart såå ställd å förstod nog inte riktigt vad som hände men jag ville ge honom de för han har vart helt underbar under dessa 3 veckor stöttat å peppat å stått ut me mig ;)
Han har trott på mig hela tiden en riktig klippa i min kamp haha

Fattar ni jag har klarat mitt körkort!!!!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0