fredag å jobb helg

Idag är det fredag å jag jobbar 15-20:30 ikväll å 8-20:30 imorrn...

så bestämde mig för å ha mina grabbar hemma idag... Markus va ju sjuk igår så han va ju tvungen å va hemma idag åxå.. så de har vart en mysdag med mina prinsar...

Jag har även fått lite gjort... tvättat 3 maskiner, packat markus gympa väska för nästa vecka, tagit all disk, gjort trolldeg ;)

Har en sån härlig känsla ikroppen idag, i love it...

Barnen har ätit jätte bra idag åxå...
Markus åt 4 mackor till frukost, christopher åt 3 ålilla Alexander åt 2, den frukt å kanelknäcke till mellanmål, sen åt dom 4 skivor blodpudding var till lunch.. å så blir de snart lite fika för dom... pepparkakor å mjölk... 









putte kommer hem om ca 1 timme å tar över här hemma så jag kan gå å jobba mitt kvälls pass...
längtar till söndag som tusan.. jag får vara med min underbara familj då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0