cement skor

känns som man traskar fram med cement skor.. Allt är så tufft å stressigt nu på slutet.. vet inte när man sov en god natts sömn sist... stressen å allt man ska lära sig bara snurrar där uppe hur kommer man klara allt detta under den riktiga pressen??? å då pratar jag teori provet å uppkörningen, fy fan får en klump i magen av bara tanken fy fan är för gammal för dessa nerver som kroppen utsätter mig för.. kan ju inte va hälsosamt me dessa känslor å nerver ;) 
å de jobbiga är att allt närmar sig fy fan...

Detta är helt klart en av dom tuffaste grejerna jag har gjort.. det har vart lite för intensivt känns det som... men men hoppas nåt har fastnat i de lilla hjärn kontoret... men tänk om man får total black out när det är dags.... fy va jag hatar dessa nerver 

hade min första självständiga lektion idag å den gick väl sådär haha.. körde bla för fort haha. sen fäste jag blicken lite för länge vid 2 tillfällen så vart lite nere efteråt... men men nya tag imorrn kl 10.

får man tron på sig själv nångång när de gäller körningen? Min kör lärare säger åt mig att jag är för hård mot mig själv å det är jag säkert... 

återstår å se om man klarar körkortet under denna tidsram ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0