Tredje

Idag är de 3:e dagen med träning å bra kost å jag hoppas dagen ska gå bättre än igår för igår va de tufft som fan :-(

Jag grattade ju heidi igår så vi lunchade på stan men lunchen va en besvikelse måste jag säga å de tyckte hon åxå.. salkaden badade i nån vinäger som inte alls va god man fick väldigt lite av de som de borde vart mer av de va i princip bara grönsallad om jag säger så.. så vi vart ju inte mätta å vad kommer då jo sötsuget så jag klättrade typ på väggen jag ville ha men jag stod emot så tummen upp för mig ;)



så hon fick lunchen å den här underbara ljusstaken av mig i pressent ;)


Idag vill jag att dagen ska flyta på utan sockersug men tveksamt att de kommer gå lätt... vi har ju p-möte idag å dom har en förmåga å spåra ur så vi får se om jag kommer bli arg å upprörd lr om lugnet kommer vinna ;)

morgon träningen gjord idag åxå... skönt svar JA..
Visst e de sjukt jobbigt å gå upp när klockan ringer men när man kommer upp å iväg så är de såå skönt en mäktig känsla.. Bara fortsätta å slita arslet av sig haha... jag hoppas på å komma i lite bättre form till sommaren men tveksammt att jag hinner de :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0