Hjärnspökena har tagit över mitt liv..

Jag är i en svacka nu....

Ständigt trött, ingen ork lr lust till nåt... Allt känns bara sjukt jobbigt just nu...

Kosten är katastrof, ingen träning... Ingen direkt ork lr lust till alla hushålls sysslor men det är ju ett ont måste så tror all ork går till de... å till barnen så klart...

Helgen har vart mega mys trots min vidriga trötthet.... 
I lördags va vi i parken zoo på förmiddagen å vi lämnade vagnen hemma å alexander va super duktig.. han knatade runt så glatt i 2,5 timme va vi där.. barnen hade super kul....
sen på eftermiddagen blev de lekparks häng me sandra å hennes 2 grabbar vi va ute tills de va dags för kvällsmat, bad å läggdags.. en underbar lördag me andra ord...

Söndagen spenderade vi några timmar hemma hos farmor å farfar :) sen gled vi runt lite i nya kärran som vi hämtade i torsdags ;) sen va de dags för lite sen lunch å sen ville dom stora åka kickbike så de fick dom göra.. Alex åkte lite vagn men vi hade även med hans 3 hjuling som han härjade loss på :) 

Va dock grymt dålig på å ta kort under helgen :/ dagen på parken zoo använde jag kameran å dom bilderna har jag inte fått in på datorn än :/ å igår va batterit på mobilen dött :/ inte okej så bjuder på lite gamla lekbilder på mina busfrön ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0