Då va även denna dag slut

har fixat lite smått å gått idag... dags å börja planera Markus kalas snart åxå..  jag är fan sent ute i år inte likt mig :( men det ska nog bli bra ändå :)

Va nere på stan en sväng å köpte sockerpastan till hans tårta å de e ju inte vilken tårta som helst han har beställt utan en ninjago tårta å hur fan jag ska få till en sån återstår ju att se ;)

va även iväg till Tuna park en sväng när vi hade hämtat barnen å köpte markus pressent från puttes föräldrar men då de blev lite dyrare än sagt så lägger jag ut mellan skillnaden... är ju inte billigt me kläder å sen att han gillar adidas gör de ju inte billigare direkt ;-) men de drabbar ingen fattig lr vad säger man...
Köpte även en adidas tröja till honom från mig å putte fast vi är klara med hans pressenter för längesen :)

Imorrn har jag deligerings prov å så jobbar jag 16-21:24. sen jobbar jag dag på lördag å natt på söndag så blir jobb hela helgen för min del.. men rätt soft tider hinner ju med en massa familje mys åxå 😍

Jag å Markus har krypit ner under täcket.. är ju sjukt trött hela tiden å alla kvälls rutiner har jag redan gjort så nu intar jag liggläge 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0