Vilodag

då va det dags för denna hemska vilodag :/ kryper i kroppen...
Jag måste vara sjuk i huvudet för jag spenderade 2 timmar nere på gymet efter mitt nattpass men jag tränade inte utan följde me mitt lilla mumintroll å peppade å pushade henne...

Åt en glass ute i vår solen igår med 2 av mina kollegor å jag mådde typ dåligt efter, fick ångest över glassen :/ inte normalt!!!

På söndag vid lunch får jag mitt kost schema ser det ut som... Det kommer bli en utmaning.. ta träningen å kosten till en annan nivå.. spännande men ändå med lite skräck blandad förtjusning lr hur jag ska förklara :)
Kommer bli en stor omställning när det gäller kosten då jag är väldigt dålig på å äta å ibland hoppar jag över vissa mål.. men det ska bli spännande å se hur de kommer funka å hur kroppen kommer reagera :) 

så på söndag blir de å förbereda lite matlådor för nästa vecka så de finns färdigt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0