Tankar

det har blivit en del grubblande sen jag kom hem från akuten igår...
Tankar och funderingar som vart vänder jag mig nu?? fick tipset om kvinnokliniken så blir nog å vända sig dit om ett tag.. just nu känner jag att jag bara behöver vara jag.. få hitta mig själv igen utanför den här sjuka lådan...

Har även vart sjukt lätt retlig å blivit jätte irriterad för ingenting å jag har mått så dåligt över de åxå så de måste jag jobba massor med för de ska bort.. 

Barnen har precis åkt till dagis så ligger här å har ont tanken är att jag ska försöka sova lite till är såå jäkla trött hela tiden nästan läskigt...

Min dag kommer inte bestå av mycket måsten idag inte.. ska tvätta lite sen kör jag enbart på lust så vi får se om jag får lust till nåt mer ibland vill jag bara plocka å pula hela tiden å ibland inte alls..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0