Sjukt....??

Har ju redan fått in 4 pass denna vecka.. vet att kroppen behöver en vilodag imorrn men jag tycker det är sjukt jobbigt me dessa vilodagar :( jag hatar dom.. så jag frågade nadja nere på gymet om hon tyckte de va dags för lite vila och fick svaret jag visste själv och som jag inte ville ha :-( men men bara å lyssna, så imorrn blir det en vilodag för mig från träningen. fuck it sucks but i need it..

Lunchen ligger i magen mätt å belåten blev jag vill jag lova.. 


Är nyfiken på hur mina dagar kommer att se ut kostmässigt när jag kör igång me kost schemat...

Ska göra en fettmätning, ta kort å mått innan jag börjar med de å sen göra samma sak efter ca 4 veckor för å se om de blivit nån skillnad och om hur stor skillnad...

taggad till tusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0