Så Skönt

Då va min jobbhelg över, så skönt...
Patrik å barnen kom å hämta mig sen åkte vi över till puttes föräldrar å vi skulle åka å handla lite men dom stora blev kvar hos puttes föräldrar :)

Det va dags att fylla på med lite som tagit slut här hemma så jag klarar vecka 2 med kostschemat, för nu är första veckan redan gjord ;)

Sen åkte vi förbi tuna en snabbis jag ville in på stadium å där hittade jag en keps till Alexander som han ska ha i sommar, 1 linne rill mig å ett nytt boarderman set till Markus i större storlek å nu kommer ni få en chock stl 140 blev de ;-) 
Bilder kommer imorrn ;)

sen svängde vi förbi godisland å köpte ungarnas påskägg som påskharen ska komma med :) vi valde å köpa varsit STORT påskägg åt dom som ska fyllas me lite skoj :) kommer bli lite kläder i bla ;)

Imorrn väntar en ny vecka och det innebär som vanligt nya tag :)
Jag hoppas på en grym tränings vecka känner att jag vill lägga i en högre växel :) 
Somnaren närmar sig å det finns sjukt mycket jobb kvar på denna kropp innan jag är nöjd ;-) så bara kämpa vidare å hoppas på de resultat jag vill nå..

Jag väntar en massa fin post åxå en del som ska ner i grabbarnas ägg :) hoppas de hinner komma i veckan..

Har gjort lite matlådor nu på kvällskvisten och kokat 16 st ägg så de finns :) ibland väljer jag ju ägg som mellanmål å då går de fort å sen älskar ju barnen ägg så de kommer gå åt utan problem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0