Nu börjar resan snart ;)

Fick mitt kost schema idag... Taggad till 1000 ska bli så jäkla kul.. ta de jag har jobbat för till en annan nivå å hoppas de kan ge en lite extra knuff med de sista :)

Kommer bli tufft som fan till och från det vet jag kommer finnas dagar jag kommer klättra på väggarna å vara sjukt sugen på allt... men bara å kämpa på.. 

Jag har gjort iordning 4 st lunch lådor idag i alla fall :) får ta kycklingen imorrn då den ej hade tinat.. Så blir lite tid vid spisen ävern imorrn plus 2 pass på gymet kommer bli en grym start på veckan.. 




fick ju riskakor me jordnötsmör på schemat så va tvungen å testa de redan ikväll å helt ärligt vet jag ej vad jag tycker om de riktigt än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0