Mitt mående är inte det bästa...

Just nu är de väldigt mycket å bearbeta å hantera det är mycket tuffare än man tror men har väl kommit en bit på vägen och tänkte därför skriva lite mer utförligt vad mina senaste inlägg har handlat om...

Det är fortfarande sjukt jobbigt å kommer nog vara ett bra tag framöver...

I tisdags fick jag missfall.. vi hade inte planerat nån graviditet utan de blev tydligen så men jag har ju missat mina p-piller så är ju inte så jätte förvånad... även om de inte va en planerad graviditet så va de sjukt jobbigt med ett missfall :-( va uppe på sesam i tisdags å där sa gynläkaren att de såg bra ut men hon kunde inte se min livmoder för mina tarmar låg ivägen å då blev jag ännu mer nere på direkten jag kände bara nä jag orkar inte...

Går hem å är deppig å bara är.. det behövdes... i Torsdags ringde jag 1177 å rabblade upp allt å dom viste inte vad dom skulle säga lr ge för råd så de dom.sa va att jag får söka vård via akuten... och med min extrema sjukhus fobi så va jag tvungen å bearbeta den tanken så imorse gick jag upp.. kom dit 8 på morgonen och kl 14 va jag klar..

Dom tog urin prov, blodprov, kände å klämde, lyssnade, körde upp finger i rumpan, gjorde ultraljud å de dom kom fram till på akuten va att jag har en oregelbunden livmoder och en inflamerad tarmvägg och så sa dom att detta är mer ett gynärende.. 

Jag skrek av smärta när dom klämde på vissa ställen på magen men ultraljudet såg fint ut så då släpper dom det bara....

Jag va på gyn i tisdags å dom skickade mig till akuten å idag va jag på akuten å dom säger att jag ska till gyn...

Jag har riktigt ont till å från och känner bara att jag orkar inte...
Vart fan vänder jag mig nu??
Lr är det meningen att jag ska gå å ha ont å må dåligt??

Känner mig liten som fan å detta är varför jag undviker sjukvården så länge som möjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0