känns inge vidare

igår fick jag med syster Malin på ett grymt box pass vi gav gärnet båda 2 å de va sjukt kul shit alltså...
Men kan ju lova att vi va helt jäkla döda efteråt va som att kroppen va nollställd igen ingen ork lr energi kvar.. kroppen är helt otrolig hur den kan maxa sig själv på de sättet...

Efter passet va de hem å fylla på med energi så min matlåda väntade på mig i kylen ;) Men mådde rätt illa så de va kämpigt å få i sig den kan jag lova... men de gick..

Imorse mådde inte kroppen helt okej :/ mådde illa å kände mig konstig i kroppen :/ känner mig fortfarande lite skum men det är lite bättre... Har fixat lite påskmys åt oss här hemma men vet inte om jag tycker det räcker lr om det ska skaffas mer det återstår att se..

Jag har fixat klart puttes ägg i alla fall då är det bara 3 kvar å göra klart :) men har lite tankar å ideer så de blir nog kanon :)

nä om jag ska ta å hänga tvätten för tror den är klar.. å vänta på att soffan å mattan ska torka har 
sprutat ättiksprit, vatten å sköljmedel på dom då jag tyckte dom luktade illa å tyckte nästan de luktade kiss :/ fick de tipset på mammis sidan så hoppas de funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0