God Morgon

Igår va det dag 3 för mig på kost schemat å igår svajade det lite jag va små sugen på nåt till å från under dagen.. gick å tittade på min frukt å mina riskakor men tog inget, följde schemat ;)

Min vän sandra H kom en sväng igår å hon hade me sig lite godsaker men det va inget som va direkt jobbigt för mig visst den där jäkla jappen såg jäkligt god ut men inte så att jag kände gud jag vill åxå ha så tummen upp för mig där :)

Har blivit väldigt mycket vila från träningen denna vecka å de gillas inte :/ tränade 2 pass i måndags å så vart de lite träning i tisdags när jag hade genomgång av mitt nya program...

Idag mår jag lite små illa känner jag... jag hoppas verkligen det går över snart för hoppas ju på ett pass idag men får se hur de blir...
Antar att mina koständringar vart en rätt stor chock för kroppen mot vad den är van å få i sig...

Pratade lite me pappa igår å fick världens gulligaste komentar av honom :) vi kom in på att jag lät så pigg sa han å då sa jag att de kanske beror på att jag har börjat me kostschema å han sa jaha då blir det mer grönsaker nu då... då sa jag nä men jag måste väga allt jag äter å då säger han hur mycket mer ska du gå ner i vikt du är ju redan jätte mager ;) å jag tyckte de va sååå gulligt å höra de av honom.. å speciellt när jag alltid har vart den stora å pluffsiga systern så de kändes så skönt å höra att man faktiskt har kommit en bra bit på vägen... För mitt mål är ju å bygga lite muskler å bli av med badringen runt magen :)

Jag har ett mål, jag har redskapen å jag har viljanså detta är möjligt å jag ska klara det... Jag vill ha en snygg kropp, vill må bra och känna mig fin.. det tror jag alla vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0