God morgon där ute...

då va det redan fredag fort går det, snart är första veckan på kost schemat gjord och det har gått bättre än jag trodde.. inge direkt större sug efter godis som jag trodde när jag började me detta men vet att de lär komma men glad så länge de håller sig borta ;)

Imorrn är det lördag och min ätardag så jag ska klura lite idag på hur jag vill att den ska se ut ;) jobbar ju 8-20:30 imorrn :/

Har börjat få lite lite muskler på ryggen å det känns as kul nu är de bara å köra på å jobba på å få dom större å mer synliga :)


Får se om det blir nån träning idag... har inte riktigt bestämt mig än haha.. Måste även kolla hur det ser ut på matfronten så det finns mat lör-mån i alla fall.. mycket å tänka på :) 

Familjen mår bra allihop förutom putte som kände sig dålig igår så han kom hem från jobbet strax efter lunch... Barnen växer å äter på bra haha nä men det är bra med oss...
Har shoppat en del nytt till barnen som jag redan fått hem å mycket som jag väntar på :)

Jason våran hund är pigg å glad trots att han blir 10 år i juli... vi har haft honom sen han va 8 veckor så det känns sjukt tungt nu när han är så pass gammal.. så vi får se hur länge han orkar hänga med.... länge till hoppas jag självklart 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0