Fredag

Idag går min sjukskrivning ut mycket blandade känslor kring de... mår ju fortfarande väldigt dåligt över allt men det är bara å lägga allt åt sidan när jag jobbar... Måste friskanmäla mig idag för jobbar på söndag :/

Nu ligger jag å taggar för ett arm pass går lite segt men iväg ska jag så bara bita ihop å byta om, kissa jason å gå ner...

Idag skulle de ha vart ett magpass men eftersom jag ska vänta me de nån månad så kör jag armar idag medans sandra kör mage...

Blir mitt sista terapi pass "gymet" innan jag ska jobba så måste försöka få ur mig så mycket som möjligt... behövs om man ska orka..

Fortsätta kämpa för å få bort de sista på magen kommer bli gråhårig 100 gånger om.. har kämpat me mamma kilona i 1,5 år. lyckats gå ner 20 kg varför ska de sista vara sååå jävla svårt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0