Fett å muskel mätningen

Imorse va de dags å mäta fettprocenten å muskelmassan igen.. å jag förväntade mig ingen större skillnad så jag vart glatt överraskad kan jag ju lova.. å rätt taggad å peppad på å kämpa på :-) Man behöver sån pepp ibland för å hitta glöden å drivet igen så de känns grymt...

Jag har lite funderingar på å kanske köpa ett kost schema men inte bestämt mig än.. för då ska man ju väga maten å hålla på å är lite skeptisk tillom jag har tid å ork till de me 3 barn å de jobb jag har så får fundera på de..
Men känns som jag behöver hjälp med de sista som inte riktigt vill bort...
Patrik tror sten hårt på att jag klarar de på egenhand men jag vette fan alltså... han är sjukt peppande i min resa å tycker jag har gjort ett grymt jobb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0