dubbla pass

Igår startade jag morgonen med ett ben å rump pass.. de kliade lite i mig under dagen.. sen hörde marie av sig å ville träna så jag hakade snabbt på å frågade även sandra om hon ville köra å de ville hon.. så igår kväll körde vi armar.. men vi kunde tyvärr inte avsluta passet då de hände nåt med sandras axel :/

Idag blir de akut tid på vc innan det är dags för mig å jobba.. han klagade över ont i öronen igår eftermiddag/kväll så pratade me 1177 då det inte är första gången så hon sa att vi skulle ringa tillbaks idag å be om å få en tid så 11:45 ska vi dit å se vad dom säger..
jag jobbar 12:30-20:30 tror jag det är... sen imorrn är en dag me förväntan å spänning då jag får mitt kost schema :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0