Det va så jäkla skönt å få slå ur sig lite skit

Att jag bär på en ganska tung ryggsäck vet mina närmsta å i den finns de många delar å jobba på å lära sig å leva med...

Igår trotsade jag mitt mående å smärtan lite å gick ner å körde ett box pass..
Många tyckte de va dumt å tyckte jag skulle vila.. mitt svar va bara nej aldrig jag tänker inte sluta leva.. å jag pratade me läkarna om min träning å dom sa inget om att jag skulle sluta me den..

Passet va ap tufft då jag fick en kille på typ 2 meter som motståndare men han peppade mig sjukt bra så jag klarade mig genom passet å jag kunde till å med maxa kroppen å jag fick bara ont1 gång vi en speciell övning så de kändes grymt å få slå ur sig lite av all skit som ligger i ryggsäcken...

nu laddar jag för ett arm pass på gymet för magen känns hyffsat okej så gäller å passa på medans den känns bra.. för jag kommer lyssna mer på kroppen nu än innan...

Jag mår bra av å träna det är terapi för själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0