Det gick bra

Känslan jag får när jag tränar går inte å beskriva... det blir som ett lugn i hela kroppen alla bekymmer försvinner för en stund.

Idag körde vi armar och de kändes lite efter gårdagens pass men tycker ändå arm passet gick hyffsat jag är nöjd å de bästa jag fick inte ont... prövade till å med å springa å även de gick men nu sprang jag bara 1 km på uppvärmningen å 1 km som avslut vill inte köra slut kroppen totalt å riskera å inte kunna springa alls.. så det är jag riktigt nöjd me bara hoppas att jag inte får ont under dagen/kvällen..

Idag är det en vecka sen missfallet å tankarna snurrar fortfarande... 
Några tankar som kommer är bla varför fick jag missfall?? sen kommer ju tankarna om att vi skulle ha fått en liten till om allt hade gått som de skulle.. som jag skrev tidigare detta va ingen planerad graviditet men det gör lika jävla ont för de :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0