Då va de dags igen...

Då va de dags för tandläkaren idag igen ännu en jobbi grej att lägga på den andra högen me jobbiga saker... hur mycket klarar man av innan det blir för mycket??

Har knappt kunna sovit inatt pga detta jäkla besök hatar tandläkaren hoppas de ska gå lika bra som sist...

Imorrn är det dags för Alexanders kalas å nu känns de sååå bra att det är för endast dom närmsta... jag ska fördöka lägga alla tankar å känslor åt sidan helt imorrn å jag hoppas verkligen att det ska gå...

Sen hoppas jag på å orka ta tag i skiten på söndag lr måndag morgon ska fundera på vilken dag som kan vara bäst.. å hoppas på att nån kompis kanske kan hålla mig sällskap.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0