Bra jäkla fredag

Tog mig i kragen å drog till gymet imorse.. Körde rygg å de kändes riktigt bra :) Blir ju ingen träning alls i helgen då jag jobbar hela helgen så de kändes riktigt nice..

Har även fixat lite matlådor å kokat lite ägg :) måste dock köpa mer kvarg då den är slut å frukten börjar åxå ta slut... Imorrn är det ju min ätardag å jag funderar på å följa kostschemat men att köpa en liten dricka å lite godis bara ;) jobbar ju 13 timnar imorrn så känner att jag lika gärna kan göra så då :)

Lär garanterat bli en kexchoklad med kola i, ialla fall sen blir de nog nåt annat åxå känns lite larvigt me bara en kexchoklad ;-) 

Har dammsugat å torkat golven i köket å hallen å tvättat 3 maskiner med tvätt åxå så nu blir det lite soffhäng sen får vi se om de blir å fortsätta lr om det får räcka för idag kan ju vara skönt å ta de lite lugnt åxå när man ska jobba hela helgen :)
Kan ju fortsätta nästa vecka åxå ;) dammtussarna lär ju inte springa iväg direkt haha tror de e större chans att dom hinner förökasig däremot ;-)

Det jag har kvar som måste denna dag är å plocka ihop allt jag ska ha med till jobbet imorrn i matväg väga upp frukosten å så har jag inte gjortän så finns lite måsten kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0