Blandade känslor

Igår jobbade jag för förstå gången efter sparken i magen och missfallet.. det va väldigt tunga å jobbiga steg när jag va på väg till jobbet men insåg rätt fort att det är bara å försöka skaka av sig de å gå in i sin arbetsroll det va tufft men jag klarade det och jag hade även ett intro å ta hand om.. så jag fick skjuta allt åt sidan som jag kände när jag klev in där å det är ju inte så bra så tur att jag har ett box pass bokat ikväll så jag får slå ur mig lite skit...

Skulle ha kört nu på morgonen åxå men sandra skicka att hon vilar idag så då kände jag att då gör jag me de å försöker ladda till boxen ikväll.. är rätt mör i kroppen så får se hur de kommer gå... hoppas verkligen på att jag ska komma ner i alla fall...

Väntar även på ett kost schema som jag har beställt lr vad man säger :) tänkte jag skulle ta denna resa till en annan nivå.. gillar egentligen inte alls tanken om att väga maten osv men nu har jag kämpat me badringen runt magen i 1,5 år så bara ta de till en högre nivå nu å hoppas de ska ge resultat..

Jag är jätte nyfiken på hur resan med kostupplägget kommer att se ut.. kommer jag palla å väga ALLT jag stoppar i mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0