berättade

Idag valde jag att berätta för en av mina systrar samt min svärmor vad jag gått igenom den senaste veckan å de va jobbigare å prata om de än å skriva om de...

Jag å min syster kom in på de för hon fråga varför jag va på sjukhuset å så berättade jag lite kortfattat..
å svärmor frågade när jag jobbar nästa gång å då sa jag att jag är sjukskriven tills på fredag å på den vägen kom vi in på de..

även hon blev väldigt ledsen över missfallet men kan man bli annat?? räcker ju å titta på våra underbara barn så förstår man vad vi faktiskt förlorade fy hemskt är de :(

och tyvärr finns det ju inget jag kan göra åt de som hänt mer än att bearbeta de å försöka blicka framåt.. Jag tycker ändå det är viktigt att jag får prata av mig å skriva av mig för det är en proces i det hela.. tror bara man blir bitter av å hålla allt inom sig...

Imorrn bitti är det dags för ett pass på gymet igen fylla kroppen me mer lugn å harmoni å ny energi.. Just nu ser jag träningen som lite terapi känner att det är nåt jag behöver extra mycket just nu och så länge magen tillåter så är det bara å köra på...
Men jag har sjuk träningsvärk från gårdagens box pass i ben å rumpa så ska bli väldigt intressant å se hur ben å rump passet kommer gå imorrn.. kommer nog bli ett plågsamt men skönt pass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0