vilken jävla natt

jag jobbade ju natten till idag och de vart 1 max 2 timmars sömn för mig fast vi har sovande natt.. å det va inte nåt jag själv valde om jag säger så... så jag känner mig inte riktigt som människa så när jag kom hem så la jag mig i soffan å glodde på tv sen efter lunch gick ja in i sovrummet å där somnade jag å sov nästan 2 timmar de behövdes 
hoppas på å sova sjukt gott inatt... för jobbar natt imorrn igen å hoppas då på en bättre natt....

nu har jag i alla fall gjort middagen, de blev pannkaks muffins ;) tagit disken, dammsugit å plockat i köket, tagit undan tvätten å startat en maskin..

Markus födelsedag närmar sig me stormsteg å finns en hel del kvar å göra :/ men men bara gilla läget lr vad säger man... får hoppas jag har lust å ork å få lite gjort imorrn innan markus avslutning på dagis.... Skulle behöva städa barnens rum men de är 2 bomb ned slag så de tar emot :(

nä nu ska barnen nattas putte fick äran å bada dom ikväll medans jag grejade i köket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0