träning träning å mer träning :)

Började dagen på gymet kl 6:30 men ett mrl pass, mage, rumpa,lår.. å de är största passet. de tar 1,5 timme sen ibland avslutar vi på bandet å de gjorde vi idag... nöjd bara där :)

Sen hem äta go frulle, tvätta lite å sen lunch tajm å greja lite till me all tvätt sen får jag mess av bästa kollegan om jag vill me ut på promenad å svarade självklart JA :) vi går runt i 2,5 timme vi hamnade i vilsta så tvinga med henne å gå upp för vilsta backen åxå :) så jäkla nöjd me dagens träning... grymt pass på gymet å en grym promenad.. nu har jag lagat matlådor å ätit middag å duschat...

Har även plockat fram mina arbetskläder å fixat me allt i matväg som ska med till jobbet :)
även tränings kläderna är framtagna för de e planerat att vi ska till gymet för ett kort pass 6:30 imorrn med men de beror på om sandra kan ta jason imorrn åxå eftersom jag jobbar 8-16:30 imorrn för kan hon inte de så måste jag ta en lång promenad med honom innan :)
återstår å se men tror de blir gymet 💪💪💪








Kommentarer
Postat av: mattefitness

Grymt bra köttat :)

Svar: Tack Matte.. jag försöker köra på så mycket jag kan :)
Therese

2015-06-17 @ 19:37:34
URL: http://mattefitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0