Träna sen jobb :)

Imorse 6:30 va jag på gymet för ett pass :) idag blev det bröst å axlar.. sen efter de hem å hämta hunden möta upp min vapendragare som skulle ha honom medans jag jobba 8-16:30...

Det är segt som fasiken å komma upp vissa dagar å idag va en sån dag... men upp kom jag å de e de som är huvudsaken :)

Imorrn väntar ett ryggpass när gymet öppnar... då har jag tränat 5 dagar denna vecka måndag-Fredag sen får vi se om de blir nåt i helgen åxå lr om jag vilar då å laddar om för nästa vecka :)

Jag är små sugen på en massa saker med jämna mellanrum men kluven ang helgen... ska jag ha en ätar dag lr inte??? men men tar de nog som det kommer.. så här långt har jag klarat mig å det har gått bättre än jag trodde så hoppas de fortsätter så... :)

Hur brottas ni med era hjärn spöken???





Idag tog resten av familjen semester.. Lite avis... men har bara 2 nätter kvar sen får jag åxå :) Jobbar natt imorrn å på lördag sen får jag åxå 7 veckor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0