Semester

Jag går av mitt natt pass nu kl 9 sen har jag semester i 7 veckor å de ska bli sååå galet jäkla härligt... Längtar å räknar ner varje minut haha.😜..

Fredag lördag blev de fusk å känner lite små ångest :/ i fredags vart de massa glass hos min farmor å igår vart de glass, cheescake å godis å dricka :-( dålig jag är :(
vet att det kommer bli riktigt tufft nu när familjen har semester men bara kämpa å peppa varann för risken är ju att jag triggade upp socker begäret igår :/ 

min svärmors helt underbara cheescake den va to die for


Markus å Christopher sov kvar så putte fick remasemestern igår kväll/natt med bara lilla Alexhema medans jag fick jobba å slita lite orättvist :)




Vi ska hämta hem dom 2 stora prinsarna efter lunch för dom ville äta hos farmor å farfar åxå :) så blir å springa hem å pussa på mini när jag slutat :) 

Imorrn är det dags å ta tag i träningen igen :) antar att de blir 6:30 som vanligt hehe mina kollegor kommer tycka jag är trögare än vanligt haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0